imageimageimage

Ten serwis jest archiwalną wersją BIP Urzędu Gminy Goworowo zawierającą treści aktualne na dzień 30.06.2021r.
Aktualny serwis BIP znajduje się pod adresem: BIP.GOWOROWO.PL

niedowidzacy




 Wyszukiwarka
 Rejestr zmian
 Sprawdź stan sprawy
 Redakcja
 Instrukcja obsługi BIP
 Statystyki odwiedzin
belka
Urząd Gminy » Załatwianie spraw
Referat Ogólny - Ewidencja działalności gospodarczej i pomocy społecznej



Urszula Pskiet - stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej i pomocy społecznej


ul. Ostrołęcka 21 07-440 Goworowo pokój nr 1, parter


tel. (29) 769 37 41, (29) 761 40 66, (29) 761 40 33 w. 41 fax. (29) 769 37 30, (29) 761 40 43


u.pskiet@goworowo.pl


Zakres obowiązków:y Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem krajowego, drogowego przewozu osób. Przygotowanie decyzji zezwalających lub zakazujących przeprowadzenie imprezy masowej. Prowadzenie praw z zakresu ochrony zdrowia, opracowywanie i aktualizacja planu zabezpieczenia ambulatoryjnego opieki zdrowotnej na obszarze działania gminy. Prowadzenie spraw z zakresu sportu. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa publicznego. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz narkomanii. Współpraca z GOPS w zakresie pomocy społecznej i zespołem interdyscyplinarnym. Sporządzanie zeznań świadków. Wykonywanie zadań w zakresie spraw lokalowych. Prowadzenia spraw z zakresu ochrony zabytków.

Autor : 
Zredagował(a) : Piotr Jakacki
Data wprowadzenia : 2015-12-28 15:08:45
Data ostatniej modyfikacji : 2019-03-10 00:18:28
Liczba wyświetleń : 469

Redaktor  Data modyfikacji 
Piotr Jakacki  23.02.2018 13:11pokaż tą wersję
Jolanta Zalewska  11.07.2017 08:08pokaż tą wersję
Jolanta Zalewska  03.02.2016 12:54pokaż tą wersję
Sylwia Gołębiewska  28.12.2015 15:13pokaż tą wersję
Sylwia Gołębiewska  28.12.2015 15:08pokaż tą wersję