imageimageimage

Ten serwis jest archiwalną wersją BIP Urzędu Gminy Goworowo zawierającą treści aktualne na dzień 30.06.2021r.
Aktualny serwis BIP znajduje się pod adresem: BIP.GOWOROWO.PL

niedowidzacy




 Wyszukiwarka
 Rejestr zmian
 Sprawdź stan sprawy
 Redakcja
 Instrukcja obsługi BIP
 Statystyki odwiedzin
belka
Urząd Gminy » Załatwianie spraw
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
Referat Ogólny - Ewidencja ludności i sprawy kancelaryjne

Anna Turkiewicz - stanowisko ds. ewidencji ludności i spraw kancelaryjnych ul. Ostrołęcka 21 07-440 Goworowo pokój nr 23, piętro tel. (29) 769 37 40, (29) 761 40 66, (29) 761 40 33 w. 40 fax. (29) 769 37 30, (29) 761 40 43 a.turkiewicz@goworowo.pl Zakres obowiązków:y Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Urzędu. Przyjmowanie korespondencji elektronicznej. Wykonywanie zadań z zakresu USC i dowodów osobistych podczas nieobecności Kierownika USC. Prowadzenie tablic ogłoszeniowych w Urzędzie. Prowadzenie spraw z zakresu numeracji nieruchomości, nazewnictwa miejscowości i ulic. Sporządzanie zeznań świadków.

Autor : 
Zredagował(a) : Jolanta Zalewska
Data wprowadzenia : 2015-12-28 15:02:27
Data ostatniej modyfikacji : 2017-07-11 08:08:35
Liczba wyświetleń : 498

Redaktor  Data modyfikacji 
Piotr Jakacki  23.02.2018 13:09pokaż tą wersję
Piotr Jakacki  10.03.2019 21:04pokaż tą wersję

Redaktor  Data modyfikacji 
Jolanta Zalewska  03.02.2016 12:57pokaż tą wersję
Sylwia Gołębiewska  28.12.2015 15:07pokaż tą wersję
Sylwia Gołębiewska  28.12.2015 15:03pokaż tą wersję
Sylwia Gołębiewska  28.12.2015 15:02pokaż tą wersję